molasy molasy
660
BLOG

Agora nakazała Salonowi24 ukryć moje konto?!

molasy molasy Rozmaitości Obserwuj notkę 41

Po opublikowaniu przeze mnie wczoraj notki "W Heliosie, Agory kinie, siedzą tylko świnie", dzisiaj zostało ukryte moje konto. Zrobiono to, chociaz wczoraj ta notka była umieszczona na SG. Zachwyt z tego powodu wyrazili:

  • Popieram!
    :)
    AMERLYN 0859 | 07.09.2012 13:46 
     
     

     
  • Gratulacje...

    ...dla adminalicji ;->
    ENTEFUHRER 30113280 | 07.09.2012 13:50"

Mam pytanie do administracji dlaczego to zrobiono? Czy interweniowała Agora, która nakazuje Salonowi24, co wolno tu publikować? Czy też donos złożyli jacyś inni donosiciele? I proszę nie pisać bajek, że użyłem jakiegoś zbyt ostrego sformułowania w tekście czy w komentarzu. Żadnego z komentatorów nie potraktowałem ostrzej niż on mnie.

I jeszcze mam prośbę do Cezarego Krzysztopy, który swego czasu podjął się pośrednictwa między nami blogerami a Igorem Janke, o wyjaśnienie tej sprawy.

Andrzej Molasy

PS z godz. 21.05: Napisałem drugą część tej notki (ten sam tytuł z nr 2). Dziękuję wszystkim za komentarze. Nie bedę już na nie odpowiadał, bo mi się już przebywać na S24 nie chce. Przeczytam je jutro. Pozdrawiam wszystkich mi życzliwych.

molasy
O mnie molasy

"JEDYNIE PRAWDA JEST CIEKAWA" - Józef Mackiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości